Nevolte politiky, kterým je více než 45 let

P1040616

Je Miloš Zeman, chybující starý člověk? Ano, potřebujeme prezidenta, který bude mladý a nebude chybovat, moderní věda a technika dokáže vyhodnotit bez problémů pomocí statistiky vhodného kandidáta, který zajistí to, že se rychle dostaneme na ekonomickou úroveň Švýcarska, podrazů a výmluv jsme už slyšeli od politiků a jejich sluhů dostatek. Z díla je spatřen tvůrce, když na to nemáš tak to nedělej!

 

Rozděluji druhé podle školního známkování, Miloš Zeman dostal ode mě 5 a je třeba najít prezidenta, kterému dám 1. Mám takový jednoduchý test, a to jízdu na kole na vzdálenost 200 Km, závodní jízda bude na stadionu na betonovém povrchu, a diváci budou pozorovat jezdce co jednou na zapůjčených závodních kolech.

 

Zúčastnit se bude moci každý kdo má vysokou školu, věk od 35 let do 45 let, má naše občanství, má čistý trestní rejstřík, 100 nejlepších cyklistů, si zahraje profesionální šachový turnaj, a vítěz se stane na 1 rok prezidentem, zde by Miloš Zeman neměl šanci být zvolen, už jenom díky jeho věku (narozen 1944)!

 

Stát nemůže být štědrým zaopatřovacím ústavem pro psychicky a tělesně nemocné staré politiky. Nevolte politiky, kterým je více než 45 let, protože tito ubozí politici, by vedli stát jenom do ekonomické záhuby. Přijmeme politiky do mladého politického kolektivu, staří politici mohou od nás odejít do ciziny a zde ukázat svoje profesionální kvality.

Autor: Guru Vit Kouba Bhagavan

Já jsem Guru Vít Kouba Bhagavan a ten kdo mě miluje ten šťastný je.