Centralizace z tebe udělala ubožáka

P1050342

Není zde demokratický kapitalismus, je zde byrokratická centralizace, vědci a statistici dospěli k tomu, že tento svět ovládají z centra mocní a bohatí byrokrati, a oni rozhodují o nás bez nás, k manipulaci používají; dluhy, pravidla, rituály, regulace, dezinformace, drogy, politiku, náboženství, umění, atd. Jsi už jenom číslem ve statistice, pokud zemře ve zbytečné válce, nebo revoluci, mnoho miliónů ubožáků, tak je to jenom nudná statistika. 

Já jsem váš; guru, prorok, mesiáš, rabín, vůdce, pastýř, nadřízený, ředitel, prezident, král, šlechtic, zeman, atd. to vše jsou jenom divadelní role, které zde hrají ubožáci. Pokud si zvolíte nového prezidenta tak jste si zvolili nového herce, co zde bude hrát roli prezidenta, vše je zde divadlo, protože vše z centra ovládají jenom byrokrati. Následkem je deprese a konzumace piva a cigaret, z lidí se tak stávají ubohé loutky s nulovou hodnotou a smyslem jejich života je jenom závislost na kouření a alkoholu.
Autor: Guru Vit Kouba Bhagavan

Já jsem Guru Vít Kouba Bhagavan a ten kdo mě miluje ten šťastný je.