Amatérský Panasonic Lumix DMC-FZ82 nebo raději profesionální Panasonic Lumix DMC-GH5

P1050329

Výrobce vylepšil starý oblíbený model na nový model Panasonic Lumix DMC-FZ82 a dodal mu moderní vymoženosti, aniž by šel s cenou nahoru, snad jediné co mě zde vadí je to, že zde není vyklápěcí displej, a že zde není sluneční clona. Naopak jsem nadšený z objektivu, který má obrovský rozsah zoomu a velikou světelnost, a dokáže snímat i širokoúhle. 

Bohužel následkem velikého objektivu, je větší spotřeba elektřiny, ale to lze vyřešit dokoupením náhradní baterie. Dále doporučuji nevyndávat paměťovou kartu nikdy z fotoaparátu, a data přenášet na počítač bezdrátově nebo pomocí kabelu, už jsem zničil takto dvě drahé paměťové karty. 

Fotoaparát má výbornou automatiku a z 90% je nejlepší vše ponechat na automatice a nesnažit se o to si vše nastavit podle svého tak jako to dělají profesionálové u drahých zrcadlovek. Profesionálové co mají Panasonic Lumix DMC-GH5 namítnou, že je zde malý snímací čip, a tak že fotky nebudou kvalitní.

Jenže kolik stojí profesionální výbava fotografa, a kolik váží kilo, pouze u 10% profesionálních fotek se využije jejich vysoká technická kvalita, navíc vysoká kvalita znamená i veliké nároky na uložení dat do počítače a je potřeba dokoupit externí veliké disky.
Autor: Guru Vit Kouba Bhagavan

Já jsem Guru Vít Kouba Bhagavan a ten kdo mě miluje ten šťastný je.