Prezident by měl být Vit Kouba

P1060013

V lidové rovině, znamená Mesiáš Vit Kouba pravého osvoboditele od otroctví ekonomického a duševního, svoboda nejde ničím nahradit, to musí pracující lid konečně jednou do hloubky pochopit. Každý zde má svůj příběh, ve kterém je otrokem mnohého, a nakonec smrt jistě každý příběh ukončí, a po smrti zde už není žádný příběh, z hovna vše vzniká a v hovna se to navrací, proto konzumní lidský život stojí za hovno, a z lidského hovna nikdo bič neuplete. 

Mnoho jsem se zamýšlel jak lidi osvobodit z jejich otroctví jako prezident který je mesiášem, nakonec jsem dospěl k tomu že se lidi pomocí GVKB dotazníků naskenují do internetu a po neskenování se jejich hříšná těla v krematoriu eliminují, nejsou hříšníci tak nejsou s hříšníky ani problémy, místo lidí zde budou GVKB roboti na dobíjecí baterie, nemá smysl měnit podle módy povrch lidí, smysl má vyrobit v továrně nový model zaměstnance na baterky, zaměstnavatelé potřebují kovové zaměstnance co jsou na baterky, a tomu se musí zde vše podřídit globálně na věčné GVKB časy. 

Skončí období kopírování ubohých hříšníků pomocí sexu, člověk není tělo, ale člověk to je dílo, které on vytvoří, pro tvoření díla je lepší použít robota, lidské genetické tělo není určeno k tomu, aby mohlo tvořit hodnotné dílo, podívejte se na mocnou a bohatou elitu jak myslí a jak žije, obrazně došlo k vykolejení konzumní lidské civilizace, a je potřeba ukončit existenci vykolejených lidí a nahradit globálně lidi za GVKB roboty.
Autor: Guru Vit Kouba Bhagavan

Já jsem Guru Vít Kouba Bhagavan a ten kdo mě miluje ten šťastný je.