GVKB priority

SAM_0679

Neustále je nám doporučováno mnohé, ale co je pro nás prioritní? Kolik lidí tolik názorů na to co je pro lidi prioritní, někdo má za prioritu být úspěšný a jiný má za prioritu parazitování. Je třeba přestat s tím, že bereme lidi jako hloupé stádo a začít s osobním přístupem, priority jsou obrazně jako lék, a tak se musí určit diagnóza, a potom předepsat priority. 

Zde je jádro problému, osobní přístup k cizím lidem je problém, protože na cizí lidi nemáme náladu a jsou nám cizí lidi lhostejní. Ten druhý je pro nás problém, protože jsme herci, a umíme tak klamat druhé, a dělat ze sebe to co nejsme. Vše zde jsou jenom příběhy a tak je zde příběh o; člověku, rodině, městě, podniku, organizaci, národě, náboženství, politické straně, sektě, atd. abychom mohli cokoli pochopit, musíme znát příběh, a to je jádro problému. 

Pokud je příběh ztvárněn do knihy nebo do filmu, tak se při tom ztvárnění mnohé upravilo, a tím je už ten příběh zkreslený, a my nemáme správné informace. Je to jako s knihami, každý musí mít možnost volby, nedoporučujme druhým, jaké knihy mají číst, stačí jim říci, kde se knihy prodávají nebo půjčují a oni si už sami vyberou to, co se jim bude líbit. 

Podívejme se třeba na politické volby, média mají snahu nám doporučovat; politické strany, politiky, prezidenta, atd. je to jenom cílená reklama, která se snaží s námi manipulovat, a chytit nás do nastražené dezinformační sítě, aby se snadno malá elitní sobecká skupina dostala k výhodám a jistotám, které si většinou nezaslouží. Stejné je to i se zbožím, když si koupíte drahé značkové zboží tak to jistě neznamená, že je zde zaručená kvalita a servis, vždy se ptejte kdo z toho má užitek?
Reklamy

Autor: Guru Vit Kouba Bhagavan

Já jsem Guru Vít Kouba Bhagavan a ten kdo mě miluje ten šťastný je.