Ano, jste všichni herci

P1060607

Podívejte se na toužení po úspěchu, pro úspěch jste schopní čehokoli, žijete jenom pro úspěch na tomto ubohém konzumním divadle, zeptejte se, kdo já vlastně opravdu jsem? 
 2 
Zjistíte, že nemáte charakter, který by jasně určil, kdo jste, máte zde jenom role, které hrajete, a pro tyto role zde i žijete, a neustále se ve svých rolích zdokonalujete! 
 3 
Nejhorším trestem je pro vás samota, když jste sami, tak si nemůžete na nic hrát, a tak konzumujete pivo a kouříte cigarety. 
 4 
Jste zralí na to, aby vás odvezli do psychiatrické nemocnice, a zde vás léčili z vašich depresí, které jsou způsobené tím, že nejste na tomto divadle úspěšní. 
 5 
Nikdo vás zde nezná, a nikdo o vás nemluví, nikdo vás nemá rád, jste jenom nuly s nulovou hodnotou, a když stářím jednou zemřete, tak si toho nikdo ani nevšimne, o tom to je! 
 6 
Vše je zde jenom divadlo, jsou zde; režiséři, herci, kulisáci, atd. 
 7 
Je to celé stroj na iluze! 
Na počátku života jste jenom diváky a jak dostáváte rozum a inteligenci tak se měníte na bezcharakterní herce. 
 9 
Každý z vás má zde mnoho rolí a mnoho masek které nosí na jevišti, jste jenom loutky ovládané těmi co se na vás dívají, teď jsi hercem a za chvíli zase budeš divákem. 
 10 
Vše je v pohybu, nakonec divadlo skončí a z vás zbude jenom prach a popel, z prachu vše vzniká a v prach se to navrací, myslíte jenom na to jak mít prachy, za to že jste dobrými herci.
Autor: Guru Vit Kouba Bhagavan

Já jsem Guru Vít Kouba Bhagavan a ten kdo mě miluje ten šťastný je.