Ideologismus je třeba eliminovat

P1070217

Ideologismus je založen na tom, že se lidem násilně mediálně a pomocí školství přeprogramuje mozek tak, aby se z lidí udělali otroci vládnoucí centrální elity, klasikou je zde; Bible, Korán, Bhagavadgíta, atd. náboženství, politika, reklama, pohádky, atd. je programovým systémem jak z lidí učinit idioty. 

Vesmír a život nestvořil Bůh, vše vzniká díky příčině na následku a evoluce staré novým nahrazuje, smrtí vše zde končí, není peklo ani nebe, je jenom tento pomíjející okamžik, ve kterém jsme všichni ubohými loutkami, které ovládá situace a naše priority. 

Já jsem ten, koho máte slepě následovat, na cestě která vede tam, kde vám všem bude lépe, to vše je lež jako věž, není zde cesta tam, kde vám všem bude lépe, lépe je jenom těm co vás vedou a tím z vás udělali svoje otroky a sluhy, dobrota je žebrota. 

Ideologismus je třeba eliminovat, je to stejný problém jako problém s hmyzem, který nám saje krev, mocní a bohatí lidé nám sají naší krev a roznášejí při tom nemoci, je třeba tento bodavý hmyz eliminovat bez milosti.

Svěříme moc a bohatství umělé globální inteligenci a místo lidí zde budou roboti, co budou pracovat jako roboti. Lidi se přemístí na Sibiř, aby se zde mohli evolučně zdokonalit díky těžkým životním podmínkám, nadbytek lidi rozděluje, a nedostatek je spojuje, o tom to přeci je!
Autor: Guru Vit Kouba Bhagavan

Já jsem Guru Vít Kouba Bhagavan a ten kdo mě miluje ten šťastný je.